viernes, 10 de enero de 2014

Un tercer pas cap al futur!

És difícil de creure, però cada dia és més gran el meu recorregut des de que vaig iniciar els meus estudis per convertir-me en mestra d'educació infantil. Sembla l'altre dia que vaig crear el meu primer bloc en relació al primer curs, i ja estic aquí, quasi a la meitat d'un tercer curs.

Una passa, dues passes, tres passes,... i el següent curs que vindrà, ja estaré immersa completament dins de l'univers de l'educació. Em sento com un astronauta en acció que vol arribar a tocar la lluna, una utopia, però al mateix temps una realitat. El perquè? Tinc la il·lusió de dedicar la meva vida professional al món educatiu, i arribar a "tocar" el final, però això no es pot aconseguir, ja que sempre s'aprèn, no hi ha límits per a l'aprenentatge. Sempre s'ha de  tenir la voluntat i la força de continuar lluitant i tenint l'esperit encuriosit per obtenir i descobrir nous coneixements al llarg del temps. Jo estic preparada per iniciar un nou viatge cap a l'univers, i vosaltres? M'hi acompanyeu? Agafeu-vos fort, que el coet ja parteix!


Vull donar la benvinguda al tercer curs amb aquesta nova entrada, un curs sens dubte gens fàcil, però tant enriquidor que mai em deixarà indiferent, tal i com ho varen fer el primer i el segon curs. D'aquests últims, em falten paraules per expressar tot allò après, i d'aquest tercer, mans per abastar tot allò que vull aprendre. Ho podreu observar al llarg de les diferents entrades que aniré publicant, i que espero que vos agradin!

Dir que d'aquest tercer curs espero obtenir les estratègies necessàries per enfrontar-me de primera mà amb l'experiència de trobar-me dins d'una aula amb els infants, i no només com a mestra, sinó també com a possible mare. Això és així, ja que aquest serà el primer any que duré a terme pràctiques en una escoleta. Malgrat tot, està clar que no hi ha cap solució ni remei, i que la millor pràctica educativa, és la que després es va descobrint al dia a dia amb els infants, i tenint en compte que cada grup serà un món de vivències diferents a les quals adaptar-s'hi.

Tot això, sent conscient de que... "La educación es el arma más poderosa que puedes usar para cambiar el mundo" Nelson Mandela

No hay comentarios:

Publicar un comentario